De tre små orden...

Är det inte mysigt att få ett ricktigt gulligt eller sexigt sms av nån man tycker om? det tycker jag!! det behöver inte stå: jag älskar dig! eller så bara att man är fin eller att personen tänker på en det värmer i hjärtat!

jag är bra på att skicka sånna fiiina sms!! tycker om att göra människor glada! och min älskling vill jag ju ska veta att jag älskar och tänker på honom!

men det finns ju en baksida oxå.. såklart! det är folk som i varje sms eller samtal ska säga att de älskar en eller liknande... då tappar det värdet! att få höra fina saker lite då och d¨är mycket bättre för då känner man att personen menar det!

jag har vänner som avslutar sina samtal med deras killar med
- puss puss jag älskar dig!
jag fattar inte.. skulle bli så otrooooligt trött på att höra det heeela tiden!

sen finns ju folk som har skiiitsvårt för att säga söta saker o då får man aldrig höra nått fint om en själv... då börjar man ju undra varför personen i fråga är med en om den aldrig kan säga ens - jag tycker om dig!
och det spelar ingen roll att man säger nått fint till personen då får man till svar.. tack!

ja jag har haft nått av alla dessa förhållanden och jag säger bara

LAGOM ÄR BÄST!

hahahah puss på er! /Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0