Kär o galen...

Hallå hur vet man att man är kär? är det som på film när de gör bort sig hela tiden och fummlar fram orden och ja allt blir fel men är otroligt gulligt?

hahhah¨

ja precis så är det asså!!!! jag är tokkär i min kille vi har varit ihop 3 år dock men jag saknar honom om han är bortrest någa dagar så det gör ont i själen... känner mig alldeles vilsen utan honom och jag vill helst ha en av hans tröjor på mig så jag kan känna hans doft.
när jag vet att han ska komma hem om ett par minuter blir jag alldeles varm och pirrig i kroppen samt att jag vill piffa till mig lite se bra ut och göra honom glad!
när någonting roligt händer är han den första personen som jag vill berätta det för.

det är att vara kär...

jag är nyfiken på hur det känns för en kille att vara kär!? är det lika eller tänker de annurlunda? snälla killar som läser berätta!!!!

snart är det alla hjärtans dag oxå, många tycker att det är onödigt skräp (som min kille) men den dagen finns ju nu så varför inte göra nått gulligt av det? ja visst kan jag hålla med om att det är överskattat men jag gör det bästa av alla situationer =)
till min kille har jag köpt ett örngott (hoppas han inte läser nu...) med ett hjärta på som det står " du är så söt när du sover" på hihihihi

Det bästa som finns att göra med min kille (vi kallar honom K) är att ha en skön myskväll hemma i soffan med ett glas rött vin och en bra film. sitta tätt ihop o ha huvudet på hans bröst och känna värme och närhet!!!
men det är oxå mysigt att gå ut och äta middag och gå på bio eller möta upp vänner för en ölkväll på en mysig pub!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: elsa

vad har hänt tjejer? ni måste uppdatera bloggen. sjukt kul att läsa :)

2010-02-08 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0