Nyinköpta grejer...

Hej alla bloggläsare... ledsen för de dåliga uppdateringarna, ska bättra mig!!! jag blir så glad när ni kommenterar och vill läsa mer av vad jag har att säga =)

Jaaaa nu så ska jag visa er vad jag har köpt! hahaha varning för känsliga läsare hahah nä skoja bara!





ja vad säger man?! man får ju bjuda på sig själv asså men jag ska ge ett tips... använd båda dessa samtidigt när du är ensam och du kommer ha en sååå härlig stund att du ointe vill göra annat än vara där!!!! ahahhaah

Varför är onani egentligen en sån här grej som inte så många tjejer pratar om? varför är det lite skamset och tabu? killars onani snackas det "alltid" om runka hit och runka dit runka bulle och så... men tjejer onanerar ju oxå... hahaha jag vill få fram mer av tjejernas stunder! jag har dock världens bästa tjejkompisar som man kan snacka om precis vad som med...  de är så roliga för jag kan få ett sms där vi ska säga godnatt och det står...
-godnatt nu ska jag ta på mig själv och sen sova vi ses i morgon!'
hahaha är inte det roligt eller vad?


jag ska oxå dela med mig att igår på alla hjääärtans j-la dag hahahah inget fan asså så lovade jag min käresta att jag gör precis vad han vill i sängen =) vi får väl se hur det slutar!!!! lovar att uppdatera er hahaha

puss o kram Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0