sexstreeeeejk!

Vad gör man om sin partner sexstrejkar? som TUR är gör ju inte min älskling det men jag hade ett förhållande där killen inte ville ha sex på ett helt jävla år! och jag var ju kär så ja jag trodde det skulle gå över men tillslut stod jag inte ut mer hahahah man blir ju liiite trött på att leka med sig själv heeela tiden!

vad är det som gör att nån inte känner nån lust helt plötsligt? är personen otrogen? tycker den inte sin partner är attraktiv längre? gillar han killar nu?

har någon varit i liknande situation som vill dela med sig?!!!

de små trix som jag försökte med fungerade ju inte alls.. jag försökte allt trooo mig!
jag försökte vara romantisk o fia middag, film och mys men endå tog han bort mina händer som försökte smeka han... jag försökte vara lite dominant o ba nu ska vi knulla gaaarrr... jag försökte spela ointresserad så han skulle ta första steget men icke sa nicke hahahah

what a girl to do?

om inget fungerar då är han väl inte så sugen på en... man kan ju inte gärna leva i ett sexlöst förhållande... 
så om förhållandet fungerar trotts inget sex får man ju ta till farbror doktor o prata om saker o ting eller kolla upp så det inte finns nått problem!
men funkar det inte alls o man bara bråkar och mår piss så DUMPA knäppisen du är värd nån som vill ha dig på alla plan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0