Ååååh my good, stöna som en porrstjärna baby!

Nu ska jag Linnea ta upp en sak som jag helst av allt vill glömma hahah fast de flesta har väl lite dåliga sexupplevelser i bagaget och de kan man ju skratta åt nu!!

Den första jag kommer på är:
jag är typ 18.5 år och umås mycket med en äldre kollega till mig hon var väl ca 30år vi kallar henne Sara. Jag och Sara var hemma hos henne och drack ganska ofta o hade superroligt! Ibland gick vi ner till kvarterskrogen som låg bara ett par minuter från där hon bodde.
På krogen satt folk i hennes ålder som hon kännde så vi satt såklart med dem och hade massor med kul!!!
En kväll presenterade hon mig för en kille hon hade träffat, han var där med sina 3 kompisar... Det var en kille han var ganska mullig (stor mage) och söt facktist som tittade på mig hela tiden och pratade massor, frågade många frågor och bjöd på dricka. Ja såklart blev jag ju ganska full!
Efter ett par timmar började vi strula (fast jag tror inte jag riktigt ville men men....) och det slutade med att han hade lånat Saras lägenhetsnycklar och vi gick dit...
Väl framme i lägenheten lägger han ner mig på golvet och ja det som ska hända är väl att vi ska ha sex..
Grejen är bara att jag på den tiden är väldigt smal och hans stora mage är ivägen hahah kan ju säga att han inte var speciellt utrustad =( så den kom liksom inte in... piiinsamt!!!
Ok han var så kåt så han skulle försöka åt alla håll o kanter men det slutade med att han bara kom över hela mina nedre delar av sig själv... herre guuu sen somnade han och snarkdade inte lite högt!

behöver jag säga att jag aldrig träffade han igen?!!


Nästa händelse är från när jag har fyllt 19år. jag har precis börjat på ett nytt jobb (en annan butik) och jobbar i charken.
I mjölkkylen jobbar en skiiiitsnygg kille tycker jag! hahah han började flörta med mig samma dag som jag började och jag var inte sen på att hänga med!
Det var så roligt att gå till jobbet tyckte jag för han kom alltid och pratade med mig om allt mellan himmel och jord och vi åt lunch ihop ibland bjöd han ut mig på lunch.
efter ca 2 månader skulle en kille som jag jobbade med sluta och bjöd in oss i charken plus han i mjölkkylen till en liten fest/middag hemma hos honom... mycket trevligt tänkte jag!
väl framme den kvällen festen skulle äga rum var alla så glada och förväntansfulla. den här killen som hade festen bodde fint i villa med stor trädgård och en husvagn m.m
middagen var jättelyckad alla hade så roligt vi skrattade mycket och jag o killen i mjölkkylen vi kan väl kalla honom Kalle, flörtade hejvillt!
eftersom vi drack ganska mycket började de där lekarna framåt småtimmarna som "jag har aldrig" och "sanning å konka" m.m då strulade jag o kalle massor!!!
vissa åkte hem på natten medans vissa stannade kvar för att sova där... jag och Kalle fick husvagnen att sova i =)
när vi kom in i husvagnen la vi oss i sängen och snacka ett tag. sen började vi kyssas och plagg efter plag åkte av tills vi hade (vad jag kan minnas) hett sex!!!
Mitt i allt de braaaa skriker Kalle
- Åååh my good stöna som en porrstjärna baby!!!!!!!!
jag ba kom av mig lite hahaha men fortsatte stöna som vanligt hallåå hahah inte tänker väl ja överdriva hahah
han fortsatte hela sexet med kommentarer som:
- stöna på babay
- din fitta känns så våt och sköööön
- nu kommer jag håll i dig..
Hahahahahah asså när jag tänker på detta skrattar jag för mig själv! Han gillade verkligen det där "dirtytalk"
men vi blev tillsammans och var ihop i några månader facktist innan han var otrogen med sin granne.. men det är en heeelt annan historia!

ok orkar ni höra på en tredje?? den är kort hahah
samma ålder tror jag runt 19 (värst vad allt hände runt 18-19!! kan bero på att jag har hafr förhållande sen ålder 20 nonstop... hahahah)
men detta var en kille som jag träffade ute på krogen han var en gammal klasskamrat till en av mina tjejkompisar. vi strulade på krogen och bestämmde oss för att åka hem till mig (bodde ensam).
vi kommer hem till mig fortsätter att strula på en madras på golvet... han har en stor vit kortärmad tröja och jag e naken...
efter några minuter måste det vara så stönar han till o typ rullar av mig... ja ba ok vad händer vill han inte ha sex eller???? så känner jag att det är geggigt (euuh sorry) mellan mina ben...
- var det skönt? frågar han..
VA?? asså jag får lite panik hahah hade vi haft sex?? tydligen o jag har inte kännt nått alls...
tror jag sa ja men kommer inte ihåg... då ligger han på rygg o tröjan har åkt upp vilket gör att jag ser hans snopp.. och inte för att det är fel på att ha liten, asså storleken ska ju inte spela nån roll... host harkel men (sorry alla med liiiiten) den här var ju så ja asså lillfinger asså!!!!!!
det som hade hänt just va ju att vi hade haft sex.. eller nej han hade haft sex och jag hade inte kännt nått och det var ju så pinsamt!! jag brukar annars hära att jag är så trång hahahah
mmmm ja vad ska man säga?? vi sågs två gånger till fast vi hade inte sex...

/linnea


Kommentarer
Postat av: Carlos

hahahaah du är bäst. Mer historier!!

2010-01-13 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0