Ååhh Aahh Mmm!

Hahaha aaa så brukar det väl låta när man stönar?

Men stönar ni högt, tyst eller inte alls?

Jag, personligen, är lite mer högljudd, fast det är dock när ja känner att jag är nära på att komma för då får jag orgasmen lite lättare, annars stönar jag lite tystare!
Men sen så finns det de som är högljudda redan från början, de som är mycket mer tystare och de som inte stönar alls!

Nåt som alltid har varit i bakhuvet när man ligger där och stönar är tycker han det är för mycket, blir han avtänd, tror han jag överdriver, ska jag låta mer?

Jag ska skriva vad jag tror.
Det jag tror att killar gillar är när man stönar lite tystare i början (mmm ååhh aah) som när man pratar jättetyst lr inte orkar prata haha! Är lite rutten på att förklara men jag hoppas de flesta förstår! Sen så tror jag de gillar att man stönar lite högre ju skönare det blir för då förstår de att det de gör är bra och att man njuter!

MEEEEN jag tror även att om man är högljudd från början så tror kanske killen att man fejkar det hela! Vi är ju ganka bra på att fejka orgasmer!
För hade jag varit med en kille som var heeelt högljudd och bara: ÅÅÅÅHH MMM AAAHH ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!
Hahaha då hade jag tänkt: Shit jag har ju inte ens gjort nåt :S

Haha förstår ni lite grand hur jag menar?

Och är man helt tyst ja då kanske killen/tjejen tror att man inte njuter alls och att det man gör är helt värdelöst!!
Tänk er själva, om ni skulle suga av nån eller rida nån, och han bara ligger där och kollar upp i taket!!!

Nää fy fan jag klarar inte av sånt jag hade frågat killen rakt ut: Tycker du inte att det är skönt?
Hade han sagt ja ch fortsatt vara tyst, nej då jag nog slutat med vad jag än höll på med!

Men vad tycker ni? Högljutt? Död som en fisk? Lite tystare?
Hur hade ni regagerat om ni var med nån som "skrek"? Haha don't be shy=)

Vanessa

Kommentarer
Postat av: Hemlig tjej

Jag tror variation är bäst, om man bara ligger och små stönar hela tiden så kan de bli tråkigt, eller om killen överdriver ba ÅÅÅH AAAASHIIIET MMMMH... då kan man döda stämningen helt eller så skulle iaf jag börjat garva haha.

Jag tror variation e bäst, som du beskrev det, börja lugnt, och öka stön volymen med samma takt som samlaget blir hårdare/snabbare/skönare.



Bästa bloggen! =)



Kisses / Hemlig

2010-01-13 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0