Analsex

Vad tycker alla om analsex?

jag gillar det inte! eller asså jag gillar inte att få in kuken där nej fy det har jag ingen bra erfarenhet alls från. men det kan ju vara för att jag hade det med den största idiotkillen på denna planet som utan mitt samtycke och utan glidmedel typ pressade in kuken i min analöppning... kan nån fatta hur jävla ont det gjorde?!!!!

jag har dock vänner som gillar det, men de har det på egen vilja och på rätt sätt!
jag gillar när killen smeker analöppningen (inget in) vid sex det är jätteskönt! men där går gränsen hahah

visste ni att risken för att smittas av hiv är 10 gånger större vid analsex!?

att bli slickad i rumpan är otroligt skönt =) det borde alla testa! men det kan ju vara så att många tycker det känns lite snuskigt att slicka nån där hahah se till att vara helt ren! killar borde nog raka rumphåret oxå hahah.

om man ska använda sexleksaker i analen ska man använda något med ett tydligt stop!! annars kan den åka in helt i rumpan delvis tarmen och då måste man söka hjälp hos läkare för att få ut den... pinsaaaaamt! hahahah

vad är det som gör det så skönt att stimulera analen da?
jo runt och i analöppningen har man tunn och känslig hud, liknande den som finns på könet. Därför kan det kännas mycket skönt att bli smekt eller slickad där. Anledningen till att huden är så känslig vid analöppningen och mellangården är att det finns extra mycket nervändar som samlas där.

/Linnea


Kommentarer
Postat av: Stacy Hotlick

Jag har också en sexblogg...får gärna kika in :)kramelikram

Postat av: sannie

Ha en fortsatt trevlig dag idag :)

några planer för dagen?

2010-01-20 @ 14:21:14
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Vesslan

Du är klockren Linnea! Du är bäst du borde fixa en egen blogg!

2010-01-22 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0