Cheating dog!!

Vart går gränsen vid otrohet?

En fråga med många svar men vilket svar stämmer egentligen?

Jag tror inte det finns något riktigt svar utan det är nåt man som person känner av!
Många tycker otrohet går vid flörtandet, många tycker vid kyssen, många tycker vid samlag, många tycker att man är otrogen bara man tänker på nån annan!

Jag ska berätta vad jag tycker. Jag tycker otrohet går vid det ögonblicket man tillåter personen som stöter på en att fråga om ens nummer... För då har du inte visat eller klargjort att du redan har en partner!

Exempel: Du är ute med dina kompisar och partajar. Din kille är hemma med sina kompisar och spelar tv-spel! En snygg och väldigt attraktiv kille kkokmmer fram och börjar prata med dig och frågar om han kan få bjuda dig på en drink. Du svarar att det går bra! FEEEEEEEL!!!
Att du tackade ja till drinken kommer leda till att han kanske försöker lägga armen om dig, dansa med dig, ta tag i din hand och ge dig den "där blicken" och i slutet av kvällen kommer han garanterat försöka få ditt nummer!

Det rätta svaret hade varit, enligt mig, nej tyvärr jag vill inte ha nån drink och så säger man att man måste gå på toa eller bara att man måste gå!
Kan låta barnsligt men ja tycker det är fel att ta emot en drink när man vet att killens avsikt är att få dig att bli halvt tipsy och göra nåt dumt!
Och nej han vill inte vara din vän.. Han har många vänner och behöver inte fler! Han vill sätta på dig, komma åt dina trosor, han vill antagligen ha en vild natt med dig den kvällen och får han inte det den kvällen kommer han försöka tills han har fått den!

Är det verkligen värt att gå bakom din pojkvän/flickväns rygg för en vild natt med en kille/tjej som bara är ute efter sin egna njutning?

Vad tycker ni? Vart går gränsen vid otrohet? Kan man flörta hej vilt med andra och sen gå hem med ett gott samvete? Kan man tänka på någon annan när man har sex med sin partner eller anses man vara otrogen då?

Vanessa


Kommentarer
Postat av: Svenne Juan

Jag tycker du har helt rätt inställning, men att titta eller tänka på folk måste man få göra, det gör nog alla mer eller mindre. Men det behöver inte betyda något de e som sagt bara en tanke nuttin else.



Men som du säger, att ta emot en drink eller något annat från en tjej/kille på krogen kan lätt missförstås och kan sluta illa om man har otur.

2010-01-12 @ 10:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0