Get Dirty!!!

Bara för att jag inte har nån sexlust så ska ju inte ni kära läsare behöva lida för det!

Tänkte prata om dirtytalk under sexet!
Jag,personligen, älskar att prata lite dirty under sexet!
Det gör mig upphetsad som fan!

Dock så finns de gränser för vad man kan säga och inte säga.
Att kalla mig för saker och säga sakerom min kropp är nåt jag, under sexet, uppskattar men att till exempel säga: Din kompis är skönare. Hon stönar som en porrstjärna. Hennes fitta va blötare!

Wooow, sånt får mig att bara bli arg och helt avtänd!
Har dock inte vart med om nåt sånt men jag har vänner och bekanta som har råkat ut för sådana saker!

Min fråga till de var ju såklart: Men vad gjorde du? Vad sa du?
Svar som jag har fått har låtit såhär: Nej jag skrattade och trodde han skämta men det gjorde han inte så jag slog till han lite lätt på armen och fortsatte!

VAA?!

Det är nog bra om man som par sitter ner och förklarar vart gränerna går och är man inte ett par kan man prata om det ändå! Och känner man att man inte är redo att prata om det på det sättet kan man klargöra det när man skickar snuskiga sms till varandra :)

Men har ni inte testat dirtytalk tycker jag ni kan ge det en chans. Antingen tycker ni om det och det kryddar till sexlivet eller så hatar ni det och kryddar till det på andra sätt, exempel sexleksaker...

Berätta gärna vad ni tycker!

Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0