Favoriter!!

Jag vill dela med mig av mina favorit leksaker =)

                Denna lilla vibrator kallas "ägg" och har en fjärkontroll som har 4 olika lägen. Den är trevlig att ha när man leker med sig själv... då antingen i sig eller bara trycka mot klitoris. Garanterad njutning!!! Men även nice att ha tillsammans med din partner, ha den i dig samtidigt som han utför oralsex på dig. eller använd den som klitorisstimulerare när han penetrerar dig =)              


Denna dildo är lite lyxig tycker jag! har oxå olika lägen och pärlorna i mitten gör det extra skönt! Den lilla kaninen som sitter på ena sidan är till för att stimulera klitoris, men jag har hört att vissa "vänder den rumpan till" om ni fattar vad jag menar?? =) hahahaha



Denna penisring med vibrator höjer bådas njutning =) i början tänkte vi näää detta kan ju inte fungera men det är en trevlig liten sak att ha med i leken =)

 

//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0