Get ruff and talk dirty bitch!

"Åh din fitta är så skön"
"Stöna som en porrstjärna"
"Jag ska komma i ditt ansikte din hora"

Finns massa massa massa mer men jag tog med de som kom upp i huvet!

Dirtytalk under sexet... Vad tycker tjejer/killar om det egentligen? Är det en turn on eller en turn off?

För mig personligen är det en riktig turn on! Kanske inte ord som "din hora" men lite snuskigt får det mer än gärna va snuskigt och lite mer "våldsamt"

Tror kanske det är många fler som gillar sånt...
Dra i håret, lite smisk på rumpan och lite fula ord!

Men varför är frågan då?

Killar kanske har fått det ifrån porrvärlden och tänder på det!
Men tjejer da? är det för att vi ska vara killar till lags som vi gillar det eller tänder vi helt ärligt på det?

Ska tala för mig själv nu!
Jag är lite porrskadad så jag gör det inte för nån killes skull gör det enbart för min skull, min egna njuting!
Blir man för hårdhänt eller säger alltför snuskiga saker som tex "din hora du är bara en hora", då ryggar jag tillbaka eller avbryter hela akten!

Sex är nåt som ska vara skönt för båda och inte obehagligt!

Självklart så pratar jag med min "partner" innan om det här och förklarar att han fårvara lite hårdhänt och så om han vill och är det inget han gillar ja då hoppar man över det! Det är ju inte hela världen!

Sen så tycker jag att det är en självklarhet också att det bara är under akten man borde ta till med sånt inte annars... För kommer ens partner och drar dig i håret på en familjemiddag framför alla och säger: "Din fiita är så skön" känner man ju sig dum och underlägsen!
Under sexet är det ju enbart för att man ska komma igång och för att man tycker det är roligt!

Tjejer, så om ni är med en kille som tycker om sånt och ni själva inte gör det, ställ inte upp! Ni kanske får känslan av att ni bara är ett "sexobjekt" och det är inte okay!

Som sagt sex är en rolig grej och det ska vara skönt för båda!!

Sååå vad tycker ni? Berätta =)

Vanessa  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0