Knullkull

Jag vill idag berätta om en rolig lek som jag o min kille brukar leka nämligen "knullkull". den går ut på att man jagar varandra o leker kull och när nån blir kullad måste man stanna på den platsen och göra sexiga och mysiga saker på den som kullade en =)
efter ett tags lekande så kan man inte hålla sig så man har hett sex hahah oftast på golvet...

hur hett är det inte med sexlekar?!

eller så har vi rollspel för oss, lärare o elev eller sjuksköterska o sjukling är favoriter hahah
då brukar det gå till så att jag är eleven och har inte gjort min läxa så min lärare måste straffa mig ;)
eller så är min kille sjukling och syster Linnea måste underköka hela hans kropp från topp till tå!!!

något som är otroligt sexigt men egentligen lite förbjudet (?) att leka känns det som är våldtäkt. varför tänder man på det? hehe ingen aning men att få skrika nej nej och känna att nån håller fast en och bestämmer får mig att gå igång!

mmmm matsex är oxå mysigt och gott!! kolasås över hela kroppen som jag får slicka upp mmmmums!!! hahahha
chokladglass, grädde och flytande honung är oxå favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0