Linnea svarar...

1. Kön:
Tjej

2. Ålder:
26

3. När hade du sex första gången?
några dagar innan jag skulle fylla 18

4. Har du stadigt sällskap?
ja

5. Hur är din pojk/flickvän i sängen?
niopoängare!!!

6. Vad tycker du om oralt samlag?
i like it!!! =) både ge o ta fast mest ge tror jag.

7. Har du någonsin haft sex med någon som vart jätte kass?
JAAAA!!! herre guu han hade sååå liten att jag inte ens kännde samlaget... trodde han skoja när han sa att han kom liksom va har vi börjat hahahaha (stackarn)

8. Rätt eller fel att vara otrogen?
fel fel FEL gör slut först!

9. Har du någonsin vart otrogen?
ja tyvärr =( mot ett ex som va otrogen mot mig osså

10. I så fall varför?
hämd typ =(

11. Vad skulle du göra om din partner var otrogen mot dej?
gråta floder , undra varför, resa mig upp "borsta av" smärtan o lämna honom! [badgrin]

12. Vad skulle du göra om din kompis stötte på din pojk/flickvän?
säga till kompisen ilken liten f***a hon är o sluta umgås med henne!

13. Vilket är ditt längsta förhållande?
4 år som jag slösade med en kille som är dum i huvudet! 

Vanessa nu är det din tur... kopiera o svara du med! =) puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0