Offentlig sex

Vem har inte fantiserat om en arbetskollega någon gång? Sex på arbetsplatsen är förvisso en av de lite mer riskabla varianterna, men bara tanken på att bli upptäckt gör hela akten desto mer spännande.

Om du redan har din respektive på jobbet är halva mödan redan gjord. Är du singel finns det kanske en villig kollega som kan tänkas ställa upp.

Jobbtoaletter brukar inte vara särskilt romantiska men kontor kryllar ofta av lämpliga platser. Boka ett konferensrum, lås dörren ordentligt och kör igång. Eller varför inte pigga upp det tråkiga kopieringsrummet? Träng in er mellan skrivare och kopieringsapparater och kör en stående variant. Ett hetare alternativ är om tjejen sätter sig på kopiatorn med benen isär medan den manliga kollegan sätter på henne stående. Men håll för guds skull uppsikt så att inte apparaten går igång och börjar dokumentera er lilla kärleksakt.

Jobbsexet utövas med rekommendation efter ordinarie arbetstid.

(taget från kanal5-fråga olle)

Hahahah när jag (Linnea) läste detta skrattade jag högt för mig själv och tänkte tillbaka på en rolig situation jag var med om när jag var ca 18år och jobbade på dåvarande Vivo i Stäket... ska jag berätta??

Jag träffade min första riktiga pojkvän där, vi var väl tillsammans i ett halvår bara men jag var så kär i honom och när han lämnade mig rasade min värld (suck). Vi fortsatte dock träffas för sex ett tag efter.

Han blev ett tag efter tillsammans med en gemensam kollega (snällt va?) och det var ju inte så roligt...
Hon åkte till Thailand på semester några månader efter att de blev tillsammans och då började han ge mig lite uppmärksamhet igen... hmmm... =)

En dag jobbade jag inne i charken, höll på med en smörgåstårta då han kom in och ställde sig tätt tätt bakom mig...  (kommer inte ihåg allt i detalj, var ju ett tag sen..)
Efter ett tags snackande och lite retandes så utmanar han mig att kyssa honom typ du skulle inte våga kyssa mig.. men det vågade jag ju så vi stod inne i charken och hånglade en stund.
Sen gick han men var noga med att säga att han skulle till kontoret ute på lagret...
Jag gick efter nån minut senare. Inne på kontoret började vi kyssa varann intensivt och han började smeka mig mellan benen INNANFÖR trosorna!!! =)
Han pullade mig och sa att det var det längsta han tänkte gå för han hade ju tjej o bla bla men hahah det visste jag ju att det inte va sant!
Och som jag trodde så slutade det med att vi hade sex på chefens skrivbord hahahah butiken var öppen och våra kollegor kunnde ha kommit in när som helst!




Kommentarer
Postat av: Petri

yooou dirty bitch :P

2010-01-12 @ 20:14:00
Postat av: Maral

Guuuud vilken rolig blogg =)



hahaha offentlig sex gör det hela sexakten tycker jag.. spänningen gör en kåtare och hela akten blir skönare =)

men lås inga dörrar ha de gärna halvt öppna ;)



hahaaha fortsätt leverera ;)

2010-01-13 @ 00:03:13
URL: http://msmaral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0