Onanera lite mera

Onanera är bland det BÄSTA som finns? hahah det tycker illafall jag!!
om jag har tid gör jag det minst 10 gånger om dagen! =) hahahah men jag får väl vara glad om jag hinner en gång om dagen!

Att onanera är så bra för då lär man känna sin kropp, så att man kan säga till sin partner hur man vill bli smekt o så.

Jag är ett stort fan av sexleksaker men jag diggar inte så mycket de man "stoppar in" haha bara mänskliga snoppar där tack! Jag väljer hellre klitoristillfredsställare!!!

När jag var liten och "upptäckte" onanerandet kunde jag inte få nog, onanaerade heela tiden! fan tror t.o.m min lilla syster såg mig en gång =(
På den tiden hade jag ingen aning om vad sexleksaker var (tror jag va ca 12-13år) så då brukade jag ta en handduk och rulla ihop



sen typ la jag mig på den och gnuggade fram å tillbaka hahah
jag kommer ihåg att jag sprang hem efter soklan för att onanera och fantiserade om att jag och en kille var efterlysta och gömmde oss i en stuga och där inne hade vi massor med sex... men närsomhelst kunnde nån hitta oss...
Jag hade en kompis som jag alltid brukade va med efter skolan men nu för tiden var jag ju så upptagen ahahah!!! när hon plingade på och frågade om vi skulle hitta på nått brukade jag ba näää jag ska lägga mig och vila en stund... hahahah

nu för tiden använder jag gärna...



Oj vad alla som känner mig kommer veta vad jag pysslar med ensam hemma nu men men man måste ju bjuda på sig själv... eller vad säger ni?!!
Jag tycker det är skönast att bara trycka den mot klitoris den vibrerar olika hårt som man styr med hjälp av den lilla fjärkontrollen. men det är också en bra liten manick att ha med sin partner... jag brukar ha med den i leken och det är inget min kille har nått emot alls! Hjälper mig att komma!

Sen finns ju duschmunstycket ;) den är ju en klassiker! Skönt om man hittar den rätta metoden och så ska vattnet vara lagom varmt! Men tänk på att inte spruta vattnet direkt in i slidan...


Här kommer lite fler tips för oss tjejer...




Som kille ja då runkar man men det finns olika sätt att runka på.. jag har läst på lite om detta eftersom jag inte kan tipsa utifrån mig själv...

Ett sätt är att ta lite glidmedel i ena handflatan och gnida handflatan försiktigt mot toppen på ollonet.


Eller så konsentrerar man sig på strängen. Det ska vara skönt att smeka sig där. Många killar kan få orgasm bara genom att smeka strängen. Ett sätt att göra det på kan vara att gnida strängen upp och ner mot nedre delen av handens insida. Ett annat är att använda en vibrator.

ja så nu vet vi det!!!

hur onanerar ni? Tipsa mig gärna om olika metoder som jag kan pröva på! =)

// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0