Sexhistorier får man aldrig för mycket av?!!!!!

Haha det här med roliga, pinsamma sexhistorier får man aldrig nog av.. jag sitter på msn och snackar med min killkompis om detta o en sak han skrev om garvade jag sönder mig över ni måste bara få läsa det!!!!!! 


Minns inte när det här var exakt, jag va runt 18 år tror jag.

Jag hade fest hemma (somvanligt) och det var massa polare där och en del tjejer. En av tjejerna va jag typ "kk" med, vi hade nånting innan men hon fuckade upp det så jag sa kk inget annat. Aaa iaf skit i det.... vid kvällen slut så ska vi do our thing u know men då ligger 2 av mina vänner i min säng och snarkar typ, och snäll som jag är

så låter jag självklart dom ligga kvar.

Så jag och den här tjejen går in i min mammas säng.

Vi har ganska kefft sex, för vi båda två är dyngraka och skiiit trötta så vi e på gränsen mellan vaken och somna. Aaa iaf..... på morgonen när jag vaknar... så känner jag ba... shit... va ere som luktar... det luktar SKIT... alltså bokstavligen BAJS... jag känner på mig själv ba shit tur jag har inte gjort

nått iaf.. men vafan ere som luktar... de luktade mkttjejen ligger kvar under täcket o slaggar.... o jag går upp.... o kollar i vardagsrummet.... men de luktar ingenting där.... jag ba vafan... så jag går tillbaka in i morsans rum... i morsans säng... o lyfter på täcket där den här tjejen ligger.... aa då har hon skitit ner sig... och hon har legat halva natten och vridit sig i det s¨å hon har bajs på hela rumpan typ och massa i sängen....

jag drar raka vägen till toan och typ spyr av lukten och synen jag precis sett haahahah

tjejen sover ju fortfarande.... hon vaknar sen och skäms som fan... jag visade för dom andra... vi satt o garva som fan.... jag hade ju inte fått nått bajs på mig som TUR va.... men jag sa till dom att låtsas sova när hon vaknar...annars skulle hon väll ta livet av sig

så hon går in i duschen och spolar av sig.... och sen klär på sig o så drar hon typ och man ser att hon skäms som FAN

idioten lämnar en liten bajsklutt kvar i badkaret JÄVLA FITTA hahahahah

sen går jag raka vägen in i morsans rum och tar bort hennes lakan o slänger det i sopnedkastet...... sen krävde jag henne på 500 spänn HAAHAHAHAH

HAHAHAHAH!!!!! vet ni hur mycket jag skrattade åt detta! fast liiite synd om tjejen... =)

men sånt här gillar vi!!!! är det nån mer som har nått att bjuda på?? skriv kommentar de roligaste får vara med i bloggen!!!!!!

//Linnea


Kommentarer
Postat av: S

Jag och mitt älskade ex var nykära och väldigt nyfikna på varandra hela tiden. Han överraskade mig en sommar med att väldigt erotiskt dra upp min lilla klänning och börja tillfredställa mig. Jag var inte sen med att hänga på. Hallå, i början av ett förhållande så räcker det nästan att han blåser på en och förspel kvittar ungefär! Men men, efter ett tag när han använder sina fingrar lite här och där så händer det som inte får hända. Musprutten. Flera stycken. På rad!! Jag skäms ögonen ur mig! Jag vet ju inte om han förstår vad det är liksom. Men jag jag skäms, han får ju inte tro att jag ligger och fiser på honom! Men han verkar tycka det är skoj och hinner framkalla ett par fler innan jag hinner springa iväg. Jag får panik och försöker ta mig in på toaletten och skämmas ifred. Han kommer efter för att övertyga mig om att han inte tycker det är konstigt, men jag i min panik varken hör eller vill förstå vad han säger. Så jag bryter mig loss och smäller igen toalettdörren som inte vill stängas ordentligt. Han skriker till och jag förstår att jag har slagit dörren i hans knä! Han faller ner på hallgolvet och får väldigt ont. Då får ju jag ångestkänslor för att ha gjort honom illa. SÅ jag slänger mig på golvet med honom och ber tusen gånger om ursäkt varvat med skäll om varför han inte lade av när han såg hur jag skämdes för muspruttarna. Efter ett tag så ligger vi mest och skrattar och har sedan jätte bra sex mitt på golvet.



Jag älskar honom fortfarande. Inte längesen det tog slut.. :'( Men jag har inte ett dåligt minne!

2010-01-13 @ 12:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0