Tack!

Vill bara tacka för kommentarerna jag, Vanessa, fått angående killen jag dejtar!
Det är svårt och nu blev det ännu svårare! haha!

Men jag håller er alla uppdaterade om min situation!

Nu tänkte jag ta upp nåt många tjejer säkert pratat om och har starka åsikter om!
Och det är: Varför kan inte tjejer ligga runt utan att få ett rykte?

Jag och mina tjejkompisar har haft den här diskussionen förut många många gånger och vi kommer inte fram till nåt, vilket jag tror vi aldrig kommer göra..
Vissa håller med varandra vissa gör inte det och det skapar diskussioner som slutar med att man skakar på huvudet och säger: "Du är ju lika hemsk som de där idioterna (killar dåra)"

Varför kan inte en tjej göra det hon vill utan att få ett rykte?
Jag tycker att om killar kan och de blir "pimps" i grabbarnas ögon då borde tjejerna kunna lika mycket!
En tjej gör dock inte det för att hennes tjejer ska tycka hon är "pimp" utan hon gör det för att hon vill!!

Om hon känner en sexuell attraktion till en kille och det endast handlar om att hon vill ha en vild natt med honom varför ska hon inte kunna det utan att behöva varaorolig efteråt?

Nu är det inte bara så att killar skapar dessa rykten utan vi tjejer hjälper mer än gärna till, inte alla dock, och det är det som är hemskt.. Vi borde stå bakom varandra vare sig man känner varandra eller inte!
Får en tjej ta reda på att en annan tjej har nåt med en kille hon är intresserad av/vart intresserad/haft nåt med då börjar man säga taskiga grejer som tex: "Vilken hora hon är går och har sex med honom när jag är intresserad" eller: "Aaa men hon är sån. Hon gillar att ligga runt. Hon har vart med flera från det här området. Hora"

Varför? Varför är hon hora? För att hon gögr som hon vill och skiter i vad resten tycker om det?

Jag menar det är nya tider och tjejer är mycket öppnare idag om deras sexualitet och så länge en tjej vet vad hon gör go ahead!
Om hon vill knulla skiten ur hennes granne gör det, om hon vill knulla hennes gamla klasskamrat gör det! Så länge hon vet vad hon håller på med och kan stå för det!

Om killar kan helt seriöst öppet säga:"Jag har knullat henne" och sen skratta och få en high5 ska tjejer oxå kunna göra d, tycker jag!
Och det är här vissa av mina tjejkompisar inte håller med mig!
Tjejer ska va fina, svåra och inte tillgängliga... Jag håller med MEN om man ser nån snygg kille som man bara vill ligga med varför ska man inte göra det?

Tror ni börjar fatta vadjag menar haha!

Vad tycker ni? Håller ni med? Om inte varför?

Ajöken

Kommentarer
Postat av: Colorz

Jag brukar alltid säga "kör bara"... men jag är jävligt kluven i den här frågan. Jag är både för och emot, inte bara tjejer utan de gäller snubbar oxå.



Jag tänker såhär, en tjej ska få göra exakt vad hon vill, killar oxå, gamla oxå, unga oxå, alla människor ska göra exakt vad de vill.



Men... jag är blir snurrig av mitt eget tänkande i den här frågan. Om jag träffar en tjej så skiter jag fullständigt i om hon legat med 1 person, 10 personer eller 100 "random" personer... men samtidigt skulle jag tycka det va lite skurrigt om hon tex hade legat med bara 10 pers, och alla 10 snubbar var bra polare med varandra, då hade jag tyckt det var lite skurrigt. Men samtidigt tycker jag inte det för jag är av åsikten att alla ska leva sitt eget liv och dö sin egen död.



Så som jag sa... kör bara!



Man kanske kan få vissa konsekvenser ibland, men i slutändan handlar det bara om vad du själv tycker, hur mycket du tar åt dig om vad andra säger. Be strong och independent och skit i alla andra!

De personerna brukar ha roligast!



Angående snubben du dejtar ni snackade om tidigare i bloggen, så tycker jag du ska satsa på honom för han tycker om dig fett mkt! ;)



Fortsätt grym blogg



Puss och Porr / Colorz

2010-01-11 @ 13:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0