The big OOOH!!

orgasmen vissa får den andra inte men är man onormal om man inte får den?
jag har skiiitlätt att komma när jag onanerar och använder mig av min "kompis" klitorisvibratorn. gillar inte så mycket att "stoppa in" saker och fingrar vill jag bara att en kille ska ha i mig!

men sen kommer vi till problemet (?) jag kommer inte vid sex med killen. men jag har läst att jag inte är den enda tydligen är detta ett vanligt "problem" men som tur är finns det ju hjälpmedel...
min första tanke blir dock -kommer min kille tycka att han inte räcker till om jag måste ha med vibrator för att komma under sexet?! detta måste jag ta upp med han...

sagt och gjort så var inte fallet hahah han var mer intresserad av att det ska gå för mig och om jag behövde 10 dildos var det ok!
innan vi pratade om detta för ett tag sen kännde jag att han trodde att jag inte njöt av sex eller fick ut nått av det bara för att jag inte kom. men en sak ska jag säga alla killar som läser bloggen
-tjejer njuter lika mycket av sexet som killen fast hon inte kommer... bara det att vi kan vara mer sugna efter än er hahahah

på ett sett tänker jag guuu vad pinsamt att ligga där eller sitta där ... å göra det skönare för sig med vibratorn (min osäkerhet måste ha med tjugoårsåldern att göra) men sen tänker jag hell no!!! varför då? om jag kan ge min kille vad han vill ha nämligen att jag kommer så varför inte!!! fatta själva han e supernöjd över att jag kommer för det e syftet enligt honom och jag e supernöjd som har gjort min kille nöjd och glad!!!  hahhah kan inte bli bättre!

så eftersom min vibb är trasig ska jag genast gå in på martinshop och klicka hem en ny! hahah

har nån något tips på hur man kan komma utan vibrator eller bara nått tips på nått man kan använda som gör det lättare att kommea eller vad som skriiiiiv gärna!!!!

// Linnea



Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar din blogg!

You're one of the kind;)

2010-01-18 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0