Uppdatering...

jobbar helg därav den dåliga uppdateringen.
har inte haft sex på några dagar heller, tiden räcker inte till... så idag efter jobbet ska jag åka hem till min älskling och göra något åt saken! =)

jag och en kompisa satt hemma hos mig igårkväll och pratade om de mest romantiska händelsen i ens liv. spännande att lyssna på varandra!
min mest romantiska händelse var en sommar när jag var yngre som jag spenderade i stallet med min kompis och hennes lillasyster. de hade hästar i ett stort stall som oxå har polosport. det fanns ett par stycken argentinska killar som säsongsjobbade där o alla tjejer var som tookiga efter dem!
det fanns en kille speciellt som jag kollade in, han var där med sina bröder hans första år. när vi gick förbi varann så brukade vi le lite generat hahah
en dag när jag gick förbi honom med min kompis lillasyster stannade han oss och frågade vad jag hette hahah han var så dålig på engelska att jag fick be honom upprepa sig 3 gånger piiinsamt!!! jag fick veta att han hette juan de pratade inte svenska och knappt engelska.
efter nån dag mötte jag honom igen ensam när jag var på väg till ridbanan det var sent klockan var ca 21.00 och han kom ut från cafeterian.
vi stannade framför varann och bytte några ord som är det bra o så sen frågade han om jag ville gå på en promenad, o det ville jag ju! han sprang in för att byta om och det tog inte många sekunder...
vi gick på en lång grusväg och pratade, han lyssnade dock mer hahah han sa att han inte pratade så mycket på engelska med förstod mer...
efer en haltimme ca så hittade vi en stor sten och satte oss på den. då kysste han mig och det var så passionerat!!! herre guuuu vad bra det va! sen satt vi o hånglade  och det gick 2 timmar hahah

jag gjorde aldrig nått mer än att strula med han men det va så mysigt! nån från ett främmande land som man knappt kunde kommunisera med och endå ha den där dragningen till varann..

//linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0